Centre de Documentation HELHa - Loverval
Horaire d'ouverture :
Lundi, de 7h45 à 15h45
Mardi, de 7h45 à 15h45
Mercredi, de 8h00 à 16h00
Jeudi, de 7h45 à 15h45
Vendredi, de 7h45 à 13h45
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Prochaine fermeture durant les congés de détente (du 3 au 9 mars)
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de la HELHa de Loverval.
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Résultat de la recherche
16 résultat(s) recherche sur le mot-clé 'activities'
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche Générer le flux rss de la recherche
Partager le résultat de cette recherche
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L003984 | 802Did MOD 003984 | Périodique-emprunt "long" | Bibliothèque principale | Langues | Sorti jusqu'au 11/09/2024 |

(1992)
Titre : |
Learner-based teaching |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Colin Campbell ; Hanna Kryszewska |
Editeur : |
Oxford : Oxford University Press |
Année de publication : |
1992 |
Collection : |
Resource Books for Teachers |
Importance : |
123 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-19-437163-6 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over seventy easily adaptable activities which can be used either to supplement a course book or to form the basis of an entire teaching programme. There are activities for learners at all levels, and variations are suggested for different class sizes and lenghts of teaching period. Areas covered include grammar, vocabulary, and examination practice." |
Note de contenu : |
Activities :
1. Grammar exercices and drills
2. Vocabulary
3. Integrated skills
4. Writing
5. Translation
6. Games
7. Exam preparation
8. How to think learner-based teaching
|
Learner-based teaching [texte imprimé] / Colin Campbell ; Hanna Kryszewska . - Oxford : Oxford University Press, 1992 . - 123 p. ; 25 cm. - ( Resource Books for Teachers) . ISBN : 978-0-19-437163-6 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over seventy easily adaptable activities which can be used either to supplement a course book or to form the basis of an entire teaching programme. There are activities for learners at all levels, and variations are suggested for different class sizes and lenghts of teaching period. Areas covered include grammar, vocabulary, and examination practice." |
Note de contenu : |
Activities :
1. Grammar exercices and drills
2. Vocabulary
3. Integrated skills
4. Writing
5. Translation
6. Games
7. Exam preparation
8. How to think learner-based teaching
|
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004390 | 802did CAM 11012 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1994)
Titre : |
Beginners |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Peter Grundy |
Editeur : |
Oxford : Oxford University Press |
Année de publication : |
1994 |
Collection : |
Resource Books for Teachers |
Importance : |
149 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-19-437200-8 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." |
Beginners [texte imprimé] / Peter Grundy . - Oxford : Oxford University Press, 1994 . - 149 p. ; 25 cm. - ( Resource Books for Teachers) . ISBN : 978-0-19-437200-8 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004389 | 802did GRU 13915 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1988)
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004345 | 802did GRE 11427 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(2001)
Titre : |
Film |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Susan Stempleski ; Barry Tomalin |
Editeur : |
Oxford : Oxford University Press |
Année de publication : |
2001 |
Collection : |
Resource Books for Teachers |
Importance : |
163 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-19-437231-2 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Culture:Arts:Art audiovisuel:Cinéma
|
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books provides activities that help teachers to select, structure, and teach their lessons around films, provinding adpatable ideas with popular examples at all levels. There are ideas on how to integrate film into a general course and how to set up film projects, and a glossary of useful terms." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004392 | 802did STE 16584 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

Permalink

(2014)
Permalink

(2012)
Permalink
Permalink
Permalink