Centre de Documentation HELHa - Loverval
Horaire d'ouverture (sans rendez-vous):
Du lundi au vendredi, de 8h00 à 16h00
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de la HELHa de Loverval.
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Détail de l'indexation
802did
: Didactique de l'anglais
|
Ouvrages de la bibliothèque en indexation 802did
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche

(2005)
Titre : |
700 Classroom Activities : Instant Lessons for Busy Teachers |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
David Seymour ; Maria Popova |
Mention d'édition : |
1st pub 2003 Ed 2005 |
Editeur : |
London : Macmillan |
Année de publication : |
2005 |
Importance : |
156 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-1-4050-8001-9 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This volume provides 700 classroom-tested activities at levels from elementary to upper intermediate. The activities are organized in four sections - conversation, functions, grammar and vocabulary - making it easy to find something to supplement any coursebook" |
700 Classroom Activities : Instant Lessons for Busy Teachers [texte imprimé] / David Seymour ; Maria Popova . - 1st pub 2003 Ed 2005 . - London : Macmillan, 2005 . - 156 p. ; 25 cm. ISBN : 978-1-4050-8001-9 Langues : Anglais ( eng)
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This volume provides 700 classroom-tested activities at levels from elementary to upper intermediate. The activities are organized in four sections - conversation, functions, grammar and vocabulary - making it easy to find something to supplement any coursebook" |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L001322 | 802Did SEY 17095 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1999)
Titre : |
Affect in Language Learning |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Jane Arnold, Editeur scientifique |
Editeur : |
Cambridge : Cambridge University Press |
Année de publication : |
1999 |
Collection : |
Cambridge Language Teaching Library |
Importance : |
346 p. |
Format : |
23 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-521-65963-5 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
seconde language learning neurobiology memory affect affective factors |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"The affective domain and the emotional factors that influence language learning have been of interest in the field of language teaching for a number of years. By proposing a holistic approach to the learning process, this volume takes the position that the language learning experience will be much more effective when both affect and cognition are considered. The eighteen chapters discuss issues such as memory, anxiety, self-esteem, facilitation, autonomy, classroom activities, and assessment from the perspective of affect." |
Affect in Language Learning [texte imprimé] / Jane Arnold, Editeur scientifique . - Cambridge : Cambridge University Press, 1999 . - 346 p. ; 23 cm. - ( Cambridge Language Teaching Library) . ISBN : 978-0-521-65963-5 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
seconde language learning neurobiology memory affect affective factors |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"The affective domain and the emotional factors that influence language learning have been of interest in the field of language teaching for a number of years. By proposing a holistic approach to the learning process, this volume takes the position that the language learning experience will be much more effective when both affect and cognition are considered. The eighteen chapters discuss issues such as memory, anxiety, self-esteem, facilitation, autonomy, classroom activities, and assessment from the perspective of affect." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004387 | 802did ARN 13677 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1998)
Titre : |
Assessment |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Michael Harris ; Paul McCann |
Editeur : |
London : Macmillan Heinemann |
Année de publication : |
1998 |
Collection : |
Hadbooks for the English Classroom |
Importance : |
94 p. |
Format : |
27 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-435-28252-3 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Pédagogie:évaluation
|
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"Assessment examines the areas of formal and informal assessment and self assessment. Within each section practical guidance is given on the issues of purpose, timing, methods and content. The ready-to-use materials include model tests, self assessment and assessment sheets which teachers can adapt to suit their specific requirements. There are additional workshop activities to help teachers think about their own assessment procedures." |
Assessment [texte imprimé] / Michael Harris ; Paul McCann . - London : Macmillan Heinemann, 1998 . - 94 p. ; 27 cm. - ( Hadbooks for the English Classroom) . ISBN : 978-0-435-28252-3 Langues : Anglais ( eng)
Catégories : |
Pédagogie:évaluation
|
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"Assessment examines the areas of formal and informal assessment and self assessment. Within each section practical guidance is given on the issues of purpose, timing, methods and content. The ready-to-use materials include model tests, self assessment and assessment sheets which teachers can adapt to suit their specific requirements. There are additional workshop activities to help teachers think about their own assessment procedures." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004356 | 802did HAR 14002 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1994)
Titre : |
Beginners |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Peter Grundy |
Editeur : |
Oxford : Oxford University Press |
Année de publication : |
1994 |
Collection : |
Resource Books for Teachers |
Importance : |
149 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-19-437200-8 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." |
Beginners [texte imprimé] / Peter Grundy . - Oxford : Oxford University Press, 1994 . - 149 p. ; 25 cm. - ( Resource Books for Teachers) . ISBN : 978-0-19-437200-8 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
activities |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004389 | 802did GRU 13915 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1996)
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L005022 | 802did CAM 11758 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1996)
Permalink

(1996)
Permalink

(1996)
Permalink

(1996)
Permalink

(1988)
Permalink

(2018)
Permalink

(1995)
Permalink

(1984)
Permalink

(2016)
Permalink

(2022)
Permalink