Centre de documentation de La Louvière
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(2002)
Titre : |
Consumers |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Eric Arnould, Auteur ; Linda Price, Auteur ; George Zinkham |
Mention d'édition : |
1e |
Editeur : |
McGraw-Hill |
Année de publication : |
2002 |
Importance : |
750p. |
Présentation : |
ill. en coul.;couv.ill. en coul. |
Format : |
26cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-256-13360-8 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation
|
Index. décimale : |
658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale |
Note de contenu : |
This text presents a global, eclectic and multi-disciplinary coverage of consumer behaviour. It looks at the impact of the Internet and other technological advances on consumer's lives, with a focus on how culture affects variables such as perception, emotions, lifestyle and decision-making. |
Consumers [texte imprimé] / Eric Arnould, Auteur ; Linda Price, Auteur ; George Zinkham . - 1e . - [S.l.] : McGraw-Hill, 2002 . - 750p. : ill. en coul.;couv.ill. en coul. ; 26cm. ISBN : 978-0-256-13360-8 Langues : Anglais ( eng)
Catégories : |
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation
|
Index. décimale : |
658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale |
Note de contenu : |
This text presents a global, eclectic and multi-disciplinary coverage of consumer behaviour. It looks at the impact of the Internet and other technological advances on consumer's lives, with a focus on how culture affects variables such as perception, emotions, lifestyle and decision-making. |
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Exemplaires (1)
|
002698 | MA ARN | Livre | ISFEC | Marketing | Disponible |

(1998)
Exemplaires (1)
|
001955 | 658 GRA I | Livre | ISFEC | Marketing | Disponible |

(2001)
Titre : |
Secrets of customer relationship management : it's all about how you make them feel |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
James G. Barnes, Auteur |
Editeur : |
McGraw-Hill |
Année de publication : |
2001 |
Importance : |
316p. |
Format : |
23cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-07-136253-5 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Management/organisation
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Index. décimale : |
MA Marketing |
Note de contenu : |
The essence of genuine customer relationships-and the content and characteristics of such relationships
The connection between the creation of value for costomers, the establishment of customer relationships, and the enhancement of shareholder value
Techniques to develop personalized relationships through the use of technology, including e-commerce and the Internet
Strategies to extend successful customer relationship techniques to suppliers, employees, channel members, and shareholders |
Secrets of customer relationship management : it's all about how you make them feel [texte imprimé] / James G. Barnes, Auteur . - [S.l.] : McGraw-Hill, 2001 . - 316p. ; 23cm. ISBN : 978-0-07-136253-5 Langues : Anglais ( eng) |  |
Exemplaires (1)
|
002704 | MA SCR | Livre | ISFEC | Marketing | Disponible |