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McGraw-Hill |
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Consumers / Eric Arnould (2002)
Titre : Consumers Type de document : texte imprimé Auteurs : Eric Arnould, Auteur ; Linda Price, Auteur ; George Zinkham Mention d'édition : 1e Editeur : McGraw-Hill Année de publication : 2002 Importance : 750p. Présentation : ill. en coul.;couv.ill. en coul. Format : 26cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-256-13360-8 Langues : Anglais (eng) Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation Index. décimale : 658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale Note de contenu : This text presents a global, eclectic and multi-disciplinary coverage of consumer behaviour. It looks at the impact of the Internet and other technological advances on consumer's lives, with a focus on how culture affects variables such as perception, emotions, lifestyle and decision-making. Consumers [texte imprimé] / Eric Arnould, Auteur ; Linda Price, Auteur ; George Zinkham . - 1e . - [S.l.] : McGraw-Hill, 2002 . - 750p. : ill. en coul.;couv.ill. en coul. ; 26cm.
ISBN : 978-0-256-13360-8
Langues : Anglais (eng)
Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation Index. décimale : 658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale Note de contenu : This text presents a global, eclectic and multi-disciplinary coverage of consumer behaviour. It looks at the impact of the Internet and other technological advances on consumer's lives, with a focus on how culture affects variables such as perception, emotions, lifestyle and decision-making. Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 002698 MA ARN Livre ISFEC Marketing Disponible International & global marketing / Taylor W. Meloan (1998)
Titre : International & global marketing : Concepts and cases Type de document : texte imprimé Auteurs : Taylor W. Meloan, Auteur ; John L. Graham, Auteur Mention d'édition : 2e éd. Editeur : McGraw-Hill Année de publication : 1998 Importance : 439 p ISBN/ISSN/EAN : 0-07-115800-6 Prix : 23.99£ Langues : Français (fre) Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Marketing internationalIndex. décimale : 658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale International & global marketing : Concepts and cases [texte imprimé] / Taylor W. Meloan, Auteur ; John L. Graham, Auteur . - 2e éd. . - [S.l.] : McGraw-Hill, 1998 . - 439 p.
ISBN : 0-07-115800-6 : 23.99£
Langues : Français (fre)
Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Marketing internationalIndex. décimale : 658 Gestion commerciale , administration. Organisation commerciale Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 001955 658 GRA I Livre ISFEC Marketing Disponible Secrets of customer relationship management / James G. Barnes (2001)
Titre : Secrets of customer relationship management : it's all about how you make them feel Type de document : texte imprimé Auteurs : James G. Barnes, Auteur Editeur : McGraw-Hill Année de publication : 2001 Importance : 316p. Format : 23cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-07-136253-5 Langues : Anglais (eng) Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Management/organisationIndex. décimale : MA Marketing Note de contenu : The essence of genuine customer relationships-and the content and characteristics of such relationships
The connection between the creation of value for costomers, the establishment of customer relationships, and the enhancement of shareholder value
Techniques to develop personalized relationships through the use of technology, including e-commerce and the Internet
Strategies to extend successful customer relationship techniques to suppliers, employees, channel members, and shareholdersSecrets of customer relationship management : it's all about how you make them feel [texte imprimé] / James G. Barnes, Auteur . - [S.l.] : McGraw-Hill, 2001 . - 316p. ; 23cm.
ISBN : 978-0-07-136253-5
Langues : Anglais (eng)
Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Consommation
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Management/organisationIndex. décimale : MA Marketing Note de contenu : The essence of genuine customer relationships-and the content and characteristics of such relationships
The connection between the creation of value for costomers, the establishment of customer relationships, and the enhancement of shareholder value
Techniques to develop personalized relationships through the use of technology, including e-commerce and the Internet
Strategies to extend successful customer relationship techniques to suppliers, employees, channel members, and shareholdersExemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 002704 MA SCR Livre ISFEC Marketing Disponible