Centre de documentation de La Louvière
Heures d'ouverture
Lundi : 8h30 – 14h00 / 14h30 – 16h
Mardi : 8h30 - 12h30
Mercredi : 8h30 - 14h00 / 14h30 – 16h
Jeudi : fermé
Vendredi : 8h30 - 14h00 / 14h30 – 16h
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de La Louvière.
Les journaux L'Echo sont consultables en bibliothèque.
Les journaux L'Echo sont consultables en bibliothèque.
Détail de l'auteur
Auteur Paul D. Reynolds |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Affiner la recherche
Introduction to marketing / Geoffrey Lancaster (1999)
Titre : Introduction to marketing : a step-by-step guide to all the tools of marketing / Type de document : texte imprimé Auteurs : Geoffrey Lancaster ; Paul D. Reynolds Editeur : London : Kogan Page Année de publication : 1999 Collection : Marketing in action series Importance : ix, 290 p. Présentation : ill. Format : 24 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-7494-2095-6 Langues : Anglais (eng) Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Fondements marketingIndex. décimale : MA Marketing Résumé : A basic, practical and thorough introduction to the whole area of marketing which gives step-by-step advice on marketing tools, considering both above and below the line of communication. The book covers the four Ps of Product, price, place and promotion, as well as important areas that affect marketing, such as distribution and logistics.Practical features include case studies models and examples checklists. An authoritative, easily accessible treatment of the subject, this book will be useful to marketing practitioners and students alike. Introduction to marketing : a step-by-step guide to all the tools of marketing / [texte imprimé] / Geoffrey Lancaster ; Paul D. Reynolds . - London : Kogan Page, 1999 . - ix, 290 p. : ill. ; 24 cm. - (Marketing in action series) .
ISBN : 978-0-7494-2095-6
Langues : Anglais (eng)
Catégories : Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing
Sciences appliquées / Techniques:Gestion de l'entreprise:Marketing:Fondements marketingIndex. décimale : MA Marketing Résumé : A basic, practical and thorough introduction to the whole area of marketing which gives step-by-step advice on marketing tools, considering both above and below the line of communication. The book covers the four Ps of Product, price, place and promotion, as well as important areas that affect marketing, such as distribution and logistics.Practical features include case studies models and examples checklists. An authoritative, easily accessible treatment of the subject, this book will be useful to marketing practitioners and students alike. Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 002366 MA LAN Livre ISFEC Marketing Disponible