Centre de Documentation HELHa - Loverval
Horaire d'ouverture: Du lundi au vendredi, de 8h00 à 16h00
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Fermeture exceptionnelle le mercredi 24 avril de 8h00 à 12h45
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Fermeture exceptionnelle le mercredi 24 avril de 8h00 à 12h45
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de la HELHa de Loverval.
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Détail de l'auteur
Auteur Tony Penston |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche
Using Drills in English Language Teaching / Tony Penston (2021)
Titre : Using Drills in English Language Teaching Type de document : texte imprimé Auteurs : Tony Penston Editeur : Greystones [Ireland] : TP publications Année de publication : 2021 Importance : 48 p. Format : 21 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-9531323-6-2 Langues : Anglais (eng) Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This is the only book to cover this important topic. Now, teachers at all levels can be sure of why, how, when to have students repeat, even when not to insist on it. A brief history of drilling is followed by examples of bad and good drilling, a seven-point rationale, demonstrations of how to drill according to communicative language teaching principles, and nine interesting activities. Context is key, and this maxim resonates throughout, especially in the authors exhortations to draw on the whiteboard (WB) including the online WB with light-hearted examples and accompanying classroom discourse. Headings and visuals in colour. This is another compact yet concise work in the authors typically informal and entertaining style." Using Drills in English Language Teaching [texte imprimé] / Tony Penston . - Greystones (Ireland) : TP publications, 2021 . - 48 p. ; 21 cm.
ISBN : 978-0-9531323-6-2
Langues : Anglais (eng)
Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This is the only book to cover this important topic. Now, teachers at all levels can be sure of why, how, when to have students repeat, even when not to insist on it. A brief history of drilling is followed by examples of bad and good drilling, a seven-point rationale, demonstrations of how to drill according to communicative language teaching principles, and nine interesting activities. Context is key, and this maxim resonates throughout, especially in the authors exhortations to draw on the whiteboard (WB) including the online WB with light-hearted examples and accompanying classroom discourse. Headings and visuals in colour. This is another compact yet concise work in the authors typically informal and entertaining style." Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L006792 802did PEN 006351 Livre Bibliothèque principale Langues Disponible