Centre de Documentation HELHa - Loverval
Horaire d'ouverture :
Lundi, de 7h45 à 15h45
Mardi, de 7h45 à 15h45
Mercredi, de 8h à 16h
Jeudi, de 7h45 à 15h45
Vendredi, de 7h45 à 13h45
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Durant les vacances de printemps (Pâques), la bibliothèque sera fermée du 28 avril au 6 mai.
En dehors de ces dates, elle sera ouverte aux horaires habituels.
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de la HELHa de Loverval.
Pour avoir accès aux documents numériques et aux bases de données, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Détail de l'éditeur
Documents disponibles chez cet éditeur
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche

(1998)
Titre : |
Assessment |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Michael Harris ; Paul McCann |
Editeur : |
London : Macmillan Heinemann |
Année de publication : |
1998 |
Collection : |
Hadbooks for the English Classroom |
Importance : |
94 p. |
Format : |
27 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-435-28252-3 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Pédagogie:évaluation
|
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"Assessment examines the areas of formal and informal assessment and self assessment. Within each section practical guidance is given on the issues of purpose, timing, methods and content. The ready-to-use materials include model tests, self assessment and assessment sheets which teachers can adapt to suit their specific requirements. There are additional workshop activities to help teachers think about their own assessment procedures." |
Assessment [texte imprimé] / Michael Harris ; Paul McCann . - London : Macmillan Heinemann, 1998 . - 94 p. ; 27 cm. - ( Hadbooks for the English Classroom) . ISBN : 978-0-435-28252-3 Langues : Anglais ( eng)
Catégories : |
Pédagogie:évaluation
|
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"Assessment examines the areas of formal and informal assessment and self assessment. Within each section practical guidance is given on the issues of purpose, timing, methods and content. The ready-to-use materials include model tests, self assessment and assessment sheets which teachers can adapt to suit their specific requirements. There are additional workshop activities to help teachers think about their own assessment procedures." |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004356 | 802did HAR 14002 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1998)
Titre : |
Children's Games : A Teacher's Resource Book of Games for Young Learners of English |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Maria Toth, Auteur |
Editeur : |
London : Macmillan Heinemann |
Année de publication : |
1998 |
Collection : |
Macmillan Heinemann ELT Games Series |
Importance : |
96 p. |
Format : |
30 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
0-435-29466-0 |
Note générale : |
31/08/99 13189 - |
Langues : |
Français (fre) |
Index. décimale : |
802M Manuel d'anglais |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
0003402 | 802M TOT 13189 | Manuel | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1994)
Titre : |
Learning Teaching : A guidebook for English language teachers |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Jim Scrivener |
Editeur : |
London : Macmillan Heinemann |
Année de publication : |
1994 |
Collection : |
The Teacher Development Series |
Importance : |
218 p. |
Format : |
25 cm |
ISBN/ISSN/EAN : |
978-0-435-24089-9 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
activities lessons |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This book is useful both as background reading for a training course and as a quick resource of exciting and workable lesson ideas. It has everything you need to get into the classroom and start working." |
Note de contenu : |
- Practical guidance and inspiration
- How to survive your first lesson
- Developping your own unique skills as a teacher
- A vital toolkit of insights and ideas |
Learning Teaching : A guidebook for English language teachers [texte imprimé] / Jim Scrivener . - London : Macmillan Heinemann, 1994 . - 218 p. ; 25 cm. - ( The Teacher Development Series) . ISBN : 978-0-435-24089-9 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
activities lessons |
Index. décimale : |
802did Didactique de l'anglais |
Résumé : |
"This book is useful both as background reading for a training course and as a quick resource of exciting and workable lesson ideas. It has everything you need to get into the classroom and start working." |
Note de contenu : |
- Practical guidance and inspiration
- How to survive your first lesson
- Developping your own unique skills as a teacher
- A vital toolkit of insights and ideas |
|  |
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
L004386 | 802did SCR 13693 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1996)
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
0003397 | 802M PAU 14418 | Manuel | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(1998)
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
7955 | 802.4 UND 13744 | Livre | Bibliothèque principale | Langues | Disponible |

(2004)
Permalink