Centre de Documentation Campus Montignies
Horaires :
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-18h30
Vendredi : 8h-16h30
Attention,
Du 30 juin au 11 juillet l'horaire du centre de documentation sera réduit :
Nouvel horaire :
Lundi : 8h-12h30 / 13h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-12h30/ 13h-18h30
Vendredi : 8h-12h30/ 13h-16h30
Egalement, votre centre de documentation sera exceptionnellement fermé ce mardi 1er juillet.
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation du campus de Montignies.
[article]
Titre : |
Evolueren naar een rendabele online logistiek : Strategy& helpt bedrijven de kosten van de hele keten in kaart te brengen |
Type de document : |
texte imprimé |
Année de publication : |
2018 |
Article en page(s) : |
p. 51-54 |
Langues : |
Français (fre) |
Mots-clés : |
Commerce électronique Livraison de marchandises Rentabilité |
Résumé : |
E-commerce heeft bij consumenten torenhoge verwachtingen gecreëerd over de levertijden. De vraag naar een snelle en bovendien vaak gratis levering doet de online retailers de dans om. Het is moeilijk winst te boeken met e-commerce. Sterker zelfs, heel wat online retailers de das om. Het is moeilijk winst te boeken met e-commerce. Sterker zelfs, heel wat online retailers hebben nog nooit winst gemaakt. Aan de basis liggen logistieke problemen en kosten die vaak onvoldoende gekend zijn, laat staan worden doorbereked. Bedrijven moeten beseffen dat het producttype en de productwaarde een invloed hebben op de leverwijze, maar ook op de manier waarop goederen worden opgeslagen en verpakt. Ze moeten de kosten van elke stap in de supply chain in kaart brengen en analyseren. Om hen daarbij te ondersteunen, werkte PwC's strategy& een slim stappenplan uit dat werd gepubliceerd als 'solving the online logistics dilemma- a practical guide towards profitability. |
Permalink : |
./index.php?lvl=notice_display&id=125617 |
in Business Logistics > Augustus-September 2018 (Augustus-September 2018) . - p. 51-54
[article] Evolueren naar een rendabele online logistiek : Strategy& helpt bedrijven de kosten van de hele keten in kaart te brengen [texte imprimé] . - 2018 . - p. 51-54. Langues : Français ( fre) in Business Logistics > Augustus-September 2018 (Augustus-September 2018) . - p. 51-54
Mots-clés : |
Commerce électronique Livraison de marchandises Rentabilité |
Résumé : |
E-commerce heeft bij consumenten torenhoge verwachtingen gecreëerd over de levertijden. De vraag naar een snelle en bovendien vaak gratis levering doet de online retailers de dans om. Het is moeilijk winst te boeken met e-commerce. Sterker zelfs, heel wat online retailers de das om. Het is moeilijk winst te boeken met e-commerce. Sterker zelfs, heel wat online retailers hebben nog nooit winst gemaakt. Aan de basis liggen logistieke problemen en kosten die vaak onvoldoende gekend zijn, laat staan worden doorbereked. Bedrijven moeten beseffen dat het producttype en de productwaarde een invloed hebben op de leverwijze, maar ook op de manier waarop goederen worden opgeslagen en verpakt. Ze moeten de kosten van elke stap in de supply chain in kaart brengen en analyseren. Om hen daarbij te ondersteunen, werkte PwC's strategy& een slim stappenplan uit dat werd gepubliceerd als 'solving the online logistics dilemma- a practical guide towards profitability. |
Permalink : |
./index.php?lvl=notice_display&id=125617 |
|
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
Revue | Revue | Centre de Documentation HELHa Campus Montignies | Armoires à volets | Disponible Disponible |