Centre de documentation HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Horaires d'ouverture (en période scolaire)
Lundi, Mardi, Mercredi :
8h30 - 12h30 / 13h15 - 17h
jeudi : matin sur RDV / 13h15 - 17h
vendredi : 8h30 - 12h30 / 13h15 - 15h00
Fermeture le 11 novembre 2024
Bienvenue au Centre de documentation de la HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Le centre de documentation de la HELHa Cardijn LLN met à disposition de ses lecteurs un fonds documentaire spécialisé dans les domaines pouvant intéresser – de près ou de loin - les (futur·e·s) travailleur·euse·s sociaux·ales : travail social, sociologie, psychologie, droit, santé, économie, pédagogie, immigration, vieillissement, famille, précarité, délinquance, emploi, communication, etc.
Exemplaires (1)
Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|
PER BJS 39/4 (2009) | Périodique | Centre de documentation HELHa Cardijn LLN | Réserve Périodiques | Disponible |
Dépouillements
Ajouter le résultat dans votre panierSocial work in the digital age Special Issue / Pluralité d'auteurs in The british journal of social work, 4, vol. 39 (June 2009)
[article]
Titre : Social work in the digital age Special Issue Type de document : texte imprimé Auteurs : Pluralité d'auteurs Année de publication : 2009 Article en page(s) : pp. 589-767 Note générale : Dossier Langues : Anglais (eng) Catégories : Cardijn
Information-communication # Travail social
TS
Informatique # Technologies de l'information et de la communicationNote de contenu : Sommaire
A Tale of Two CAFs: The Impact of the Electronic Common Assessment Framework /An Exemplary Scheme? An Evaluation of the Integrated Children's System / Client Satisfaction and Outcome Comparisons of Online and Face-to-Face Counselling Methods / Ageing and Technology: A Review of the Research Literature / The Informatization of Welfare: Older People and the Role of Digital Services / Attitudes of Family and Professional Care-Givers towards the Use of GPS for Tracking Patients with Dementia: An Exploratory Study / Knowledge Management in Social Work: Types and Processes of Knowledge Sharing in Social Service Organizations / Practitioner Networks: Professional Learning in the Twenty-First Century / The Role of Virtual Communities of Practice in Supporting Collaborative Learning among Social Workers / Social Work and the Changing Face of the Digital Divide / Tackling the Digital DividePermalink : http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=14312
in The british journal of social work > 4, vol. 39 (June 2009) . - pp. 589-767[article] Social work in the digital age Special Issue [texte imprimé] / Pluralité d'auteurs . - 2009 . - pp. 589-767.
Dossier
Langues : Anglais (eng)
in The british journal of social work > 4, vol. 39 (June 2009) . - pp. 589-767
Catégories : Cardijn
Information-communication # Travail social
TS
Informatique # Technologies de l'information et de la communicationNote de contenu : Sommaire
A Tale of Two CAFs: The Impact of the Electronic Common Assessment Framework /An Exemplary Scheme? An Evaluation of the Integrated Children's System / Client Satisfaction and Outcome Comparisons of Online and Face-to-Face Counselling Methods / Ageing and Technology: A Review of the Research Literature / The Informatization of Welfare: Older People and the Role of Digital Services / Attitudes of Family and Professional Care-Givers towards the Use of GPS for Tracking Patients with Dementia: An Exploratory Study / Knowledge Management in Social Work: Types and Processes of Knowledge Sharing in Social Service Organizations / Practitioner Networks: Professional Learning in the Twenty-First Century / The Role of Virtual Communities of Practice in Supporting Collaborative Learning among Social Workers / Social Work and the Changing Face of the Digital Divide / Tackling the Digital DividePermalink : http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=14312 Exemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité PER BJS 39/4 (2009) Périodique Centre de documentation HELHa Cardijn LLN Réserve Périodiques Disponible