Centre de documentation HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Horaires d'ouverture (en période scolaire)
Lundi, Mardi, Mercredi :
8h30 - 12h30 / 13h15 - 17h
jeudi : matin sur RDV / 13h15 - 17h
vendredi : 8h30 - 12h30 / 13h15 - 15h00
Fermeture du 28 octobre au 03 novembre 2024
Bienvenue au Centre de documentation de la HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Le centre de documentation de la HELHa Cardijn LLN met à disposition de ses lecteurs un fonds documentaire spécialisé dans les domaines pouvant intéresser – de près ou de loin - les (futur·e·s) travailleur·euse·s sociaux·ales : travail social, sociologie, psychologie, droit, santé, économie, pédagogie, immigration, vieillissement, famille, précarité, délinquance, emploi, communication, etc.
Catégories
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche
On systematic reviews in social work : observations from teaching, learning and assessment of law in social work education / Suzy Braye in The british journal of social work, 2, vol. 37 (fév. 2007)
[article]
Titre : On systematic reviews in social work : observations from teaching, learning and assessment of law in social work education Type de document : texte imprimé Auteurs : Suzy Braye, Auteur ; Michael Preston-Shoot, Auteur Editeur : Oxford : Oxford university press - GB - Oxford Année de publication : 2007 Article en page(s) : pp. 313-334 Langues : Français (fre) Catégories : Cardijn
Loi # Revision # Travail socialMots-clés : Travail social Revision Loi Résumé : "This paper draws on the experience of completing a systematic review of teaching, learning and assessment of law in social work education. It reviews core elements of the process and questions whether systematic reviews as currently conceived for social work education and practice can realize the claims advanced on their behalf.The paper considers questions of evidence,quality,knowledge,dissemination and research use,and offers observations on the potential of systematic review to provide knowledge for policy makers,practitioners,researchers and adademic tutors." Permalink : http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=12612
in The british journal of social work > 2, vol. 37 (fév. 2007) . - pp. 313-334[article] On systematic reviews in social work : observations from teaching, learning and assessment of law in social work education [texte imprimé] / Suzy Braye, Auteur ; Michael Preston-Shoot, Auteur . - Oxford : Oxford university press - GB - Oxford, 2007 . - pp. 313-334.
Langues : Français (fre)
in The british journal of social work > 2, vol. 37 (fév. 2007) . - pp. 313-334
Catégories : Cardijn
Loi # Revision # Travail socialMots-clés : Travail social Revision Loi Résumé : "This paper draws on the experience of completing a systematic review of teaching, learning and assessment of law in social work education. It reviews core elements of the process and questions whether systematic reviews as currently conceived for social work education and practice can realize the claims advanced on their behalf.The paper considers questions of evidence,quality,knowledge,dissemination and research use,and offers observations on the potential of systematic review to provide knowledge for policy makers,practitioners,researchers and adademic tutors." Permalink : http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=12612 Exemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité PER BJS 37/2 (2007) Périodique Centre de documentation HELHa Cardijn LLN Réserve Périodiques Disponible