Centre de Documentation Campus Montignies
Horaires :
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-17h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h30-18h30
Vendredi : 8h30-12h30 et 13h-14h30
Votre centre de documentation sera exceptionnellement fermé de 12h30 à 13h ce lundi 18 novembre.
Egalement, il sera fermé de 12h30 à 13h30 ce mercredi 20 novembre.
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-17h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h30-18h30
Vendredi : 8h30-12h30 et 13h-14h30
Votre centre de documentation sera exceptionnellement fermé de 12h30 à 13h ce lundi 18 novembre.
Egalement, il sera fermé de 12h30 à 13h30 ce mercredi 20 novembre.
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation du campus de Montignies.
Détail de l'auteur
Auteur Patrick de Pelsmacker |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Ajouter le résultat dans votre panier Faire une suggestion Affiner la recherche
Marketing-communicatie / Patrick de Pelsmacker
Titre : Marketing-communicatie Type de document : texte imprimé Auteurs : Patrick de Pelsmacker, Auteur ; Maggie Geuens, Auteur ; Joeri van den Bergh, Auteur Editeur : Harlow : Pearson Education Année de publication : 2011 ISBN/ISSN/EAN : 978-90-430-1937-8 Langues : Français (fre) Mots-clés : MARKETING // COMMUNICATION NEERLANDAIS Index. décimale : 811.112.5 Néerlandais Résumé : Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie.
Nieuw in deze vierde editie
Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.
In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.
Doelgroep
Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Source : http://www.cosmox.be/boeken/marketingcommunicatie-4e-editie-joeri-van-den-bergh-maggie-geuens-patrick-de-pelsmacker-9789043019378Permalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=36614 Marketing-communicatie [texte imprimé] / Patrick de Pelsmacker, Auteur ; Maggie Geuens, Auteur ; Joeri van den Bergh, Auteur . - Harlow : Pearson Education, 2011.
ISBN : 978-90-430-1937-8
Langues : Français (fre)
Mots-clés : MARKETING // COMMUNICATION NEERLANDAIS Index. décimale : 811.112.5 Néerlandais Résumé : Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie.
Nieuw in deze vierde editie
Hoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.
In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.
Doelgroep
Marketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.
Source : http://www.cosmox.be/boeken/marketingcommunicatie-4e-editie-joeri-van-den-bergh-maggie-geuens-patrick-de-pelsmacker-9789043019378Permalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=36614 Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité 811.112.5 DEP M Livre Centre de Documentation HELHa Campus Montignies Salle de lecture - Etagère presse et actualité Disponible
Disponible