Centre de Documentation Campus Montignies
Horaires :
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-18h30
Vendredi : 8h-16h30
Votre centre de documentation fermera de 12h30 à 13h ce vendredi 28 juin et fermera à 14h30.
Dès ce lundi 1er juillet jusqu'au mercredi 10 juillet l'horaire du centre de documentation sera adapté :
Lundi 1er juillet : de 8h à 12h et de 12h30 à 16h
Mardi 2 juillet : de 8h à 12h15
Mercredi 3 juillet : de 9h à 12h et de 12h30 à 15h15
Jeudi 4 juillet : de 8h à 12h30 et de 13h à 18h30
Lundi 8 juillet : de 8h à 12h et de 12h30 à 16h
Mardi 9 juillet : de 8h à 12h15
Mercredi 10 juillet : de 9h à 11h
Réouverture dès ce lundi 19 août.
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-18h30
Vendredi : 8h-16h30
Votre centre de documentation fermera de 12h30 à 13h ce vendredi 28 juin et fermera à 14h30.
Dès ce lundi 1er juillet jusqu'au mercredi 10 juillet l'horaire du centre de documentation sera adapté :
Lundi 1er juillet : de 8h à 12h et de 12h30 à 16h
Mardi 2 juillet : de 8h à 12h15
Mercredi 3 juillet : de 9h à 12h et de 12h30 à 15h15
Jeudi 4 juillet : de 8h à 12h30 et de 13h à 18h30
Lundi 8 juillet : de 8h à 12h et de 12h30 à 16h
Mardi 9 juillet : de 8h à 12h15
Mercredi 10 juillet : de 9h à 11h
Réouverture dès ce lundi 19 août.
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation du campus de Montignies.
Détail de l'auteur
Auteur Sarah Jane Smith |
Documents disponibles écrits par cet auteur
![](./images/expand_all.gif)
![](./images/collapse_all.gif)
![Tris disponibles](./images/orderby_az.gif)
Helping occupational performance through engagement: A service evaluation of a programme for informal carers of people with dementia / Caroline Hampson in The British Journal of Occupational Therapy, Volume 78 numéro 3 (Mars 2015)
![]()
[article]
Titre : Helping occupational performance through engagement: A service evaluation of a programme for informal carers of people with dementia Type de document : texte imprimé Auteurs : Caroline Hampson, Auteur ; Sarah Jane Smith, Auteur Année de publication : 2015 Article en page(s) : p. 200-204 Langues : Anglais (eng) Mots-clés : Dementia Occupation Caregivers Résumé : Statement of context The Helping Occupational Performance through Engagement programme is a series of workshops which aim to equip informal caregivers with the skills and knowledge they require to engage a person with dementia in meaningful daily occupations.
Reflection on practice Following the initial implementation of the programme, a service evaluation was carried out to establish whether these aims were being met. The evaluation took a mixed methods approach, combining questionnaire and focus group data obtained from participants of the programme.
Implications for practice Results demonstrated that whilst in general the programme is fulfilling its aims, further evaluation is required to establish the long-term impact of the programme.En ligne : http://bjo.sagepub.com/content/78/3.toc Permalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=35940
in The British Journal of Occupational Therapy > Volume 78 numéro 3 (Mars 2015) . - p. 200-204[article] Helping occupational performance through engagement: A service evaluation of a programme for informal carers of people with dementia [texte imprimé] / Caroline Hampson, Auteur ; Sarah Jane Smith, Auteur . - 2015 . - p. 200-204.
Langues : Anglais (eng)
in The British Journal of Occupational Therapy > Volume 78 numéro 3 (Mars 2015) . - p. 200-204
Mots-clés : Dementia Occupation Caregivers Résumé : Statement of context The Helping Occupational Performance through Engagement programme is a series of workshops which aim to equip informal caregivers with the skills and knowledge they require to engage a person with dementia in meaningful daily occupations.
Reflection on practice Following the initial implementation of the programme, a service evaluation was carried out to establish whether these aims were being met. The evaluation took a mixed methods approach, combining questionnaire and focus group data obtained from participants of the programme.
Implications for practice Results demonstrated that whilst in general the programme is fulfilling its aims, further evaluation is required to establish the long-term impact of the programme.En ligne : http://bjo.sagepub.com/content/78/3.toc Permalink : ./index.php?lvl=notice_display&id=35940 Exemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité Revue Revue Centre de Documentation HELHa Campus Montignies Armoires à volets Document exclu du prêt - à consulter sur place
Exclu du prêt