Centre de Documentation Campus Montignies
Horaires :
Lundi : 8h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-18h30
Vendredi : 8h-16h30
Attention,
Du 30 juin au 11 juillet l'horaire du centre de documentation sera réduit :
Nouvel horaire :
Lundi : 8h-12h30 / 13h-18h30
Mardi : 8h-18h30
Mercredi 9h-16h30
Jeudi : 8h-12h30/ 13h-18h30
Vendredi : 8h-12h30/ 13h-16h30
Egalement, votre centre de documentation sera exceptionnellement fermé ce mardi 1er juillet.
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation du campus de Montignies.
[article]
Titre : |
Lean journey visualiseert en optimaliseert organisatie : marktaandeel en klantentevredenheid van Miele Groeien |
Type de document : |
texte imprimé |
Année de publication : |
2018 |
Article en page(s) : |
p. 6-10 |
Langues : |
Français (fre) |
Mots-clés : |
Miele |
Résumé : |
Jarenlang was Miele een ijzersterk merk dat probleemloos de consument kon overtuigen, ondanks een 'entry price' die dubbel zo hoog ligt als de mediddelde marktprijs. Maar met de komst van onlinespelers die aankoopbeslissingen bij de consument hebben beïnvloed, kwam het marktaandeel van Miele onder druk te staan. Tweeënhalf jaar geleden kwam Stefan Verhoeven als algemeen directeur aan boord van Miele Nederland om voor een kentering te zorgen. Het was toen dat er werd gestart met de 'lean journey' van Miele. De journey bastaat uit een bezoek aan de werkvloer (de gemba), de organisatie van kaizens en kaikazu's en de implementatie van hoshin Kanri. Intussen zijn de processen gevisualiseerd en geoptimaliseerd, zijn de medewerkers meer betrokken bij de organisatie en zijn de consumenten opnieuw tevreden. |
Permalink : |
./index.php?lvl=notice_display&id=125620 |
in Business Logistics > Juni-Juli 2018 (Juni-Juli 2018) . - p. 6-10
[article] Lean journey visualiseert en optimaliseert organisatie : marktaandeel en klantentevredenheid van Miele Groeien [texte imprimé] . - 2018 . - p. 6-10. Langues : Français ( fre) in Business Logistics > Juni-Juli 2018 (Juni-Juli 2018) . - p. 6-10
Mots-clés : |
Miele |
Résumé : |
Jarenlang was Miele een ijzersterk merk dat probleemloos de consument kon overtuigen, ondanks een 'entry price' die dubbel zo hoog ligt als de mediddelde marktprijs. Maar met de komst van onlinespelers die aankoopbeslissingen bij de consument hebben beïnvloed, kwam het marktaandeel van Miele onder druk te staan. Tweeënhalf jaar geleden kwam Stefan Verhoeven als algemeen directeur aan boord van Miele Nederland om voor een kentering te zorgen. Het was toen dat er werd gestart met de 'lean journey' van Miele. De journey bastaat uit een bezoek aan de werkvloer (de gemba), de organisatie van kaizens en kaikazu's en de implementatie van hoshin Kanri. Intussen zijn de processen gevisualiseerd en geoptimaliseerd, zijn de medewerkers meer betrokken bij de organisatie en zijn de consumenten opnieuw tevreden. |
Permalink : |
./index.php?lvl=notice_display&id=125620 |
|
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
|
Revue | Revue | Centre de Documentation HELHa Campus Montignies | Armoires à volets | Disponible Disponible |