Centre de Documentation Gilly
HORAIRE
Lu : 8h30 à 12h00
Ma : 8h15 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Me : 8h30 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Je : 8h30 à 12h00
Ve : 8h15 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Lu : 8h30 à 12h00
Ma : 8h15 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Me : 8h30 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Je : 8h30 à 12h00
Ve : 8h15 à 12h00 - 12h30 à 16h00
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de Gilly
HELHa - Paramédical.
HELHa - Paramédical.
Détail de l'auteur
Auteur John Wilson |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Ajouter le résultat dans votre panier Faire une suggestion Affiner la recherche
Thinking with concepts / John Wilson
Titre : Thinking with concepts Type de document : texte imprimé Auteurs : John Wilson Editeur : Cambridge : Cambridge University Press Année de publication : 2006 Importance : 1 vol. (171 p.) ISBN/ISSN/EAN : 978-0-521-09601-0 Langues : Français (fre) Index. décimale : 615:17 Philosophie des soins. Théorie des soins Résumé : In his preface Mr Wilson writes 'I feel that a great many adults … would do better to spend less time in simply accepting the concepts of others uncritically, and more time in learning how to analyse concepts in general'. Mr Wilson starts by describing the techniques of conceptual analysis. He then gives examples of them in action by composing answers to specific questions and by criticism of quoted passages of argument. Chapter 3 sums up the importance of this kind of mental activity. Chapter 4 presents selections for the reader to analyse, followed by questions of university entrance/scholarship type. This is a book to be worked through, in a sense a text-book Permalink : http://cdocs.helha.be/pmbgilly/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=76717 Thinking with concepts [texte imprimé] / John Wilson . - Cambridge : Cambridge University Press, 2006 . - 1 vol. (171 p.).
ISBN : 978-0-521-09601-0
Langues : Français (fre)
Index. décimale : 615:17 Philosophie des soins. Théorie des soins Résumé : In his preface Mr Wilson writes 'I feel that a great many adults … would do better to spend less time in simply accepting the concepts of others uncritically, and more time in learning how to analyse concepts in general'. Mr Wilson starts by describing the techniques of conceptual analysis. He then gives examples of them in action by composing answers to specific questions and by criticism of quoted passages of argument. Chapter 3 sums up the importance of this kind of mental activity. Chapter 4 presents selections for the reader to analyse, followed by questions of university entrance/scholarship type. This is a book to be worked through, in a sense a text-book Permalink : http://cdocs.helha.be/pmbgilly/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=76717 Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité 615:17 WIL T Livre Centre de documentation HELHa paramédical Gilly Salle de lecture - Rez de chaussée - Etagères livres Disponible