Centre de Documentation HELHa - Loverval
Horaire d'ouverture: Du lundi au vendredi, de 8h00 à 16h00
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Durant les congés de printemps, la bibliothèque reste ouverte aux heures habituelles, du 26 février au 1er mars
Fermeture la semaine du 4 mars
Fermeture les jours fériés et durant les congés scolaires
Durant les congés de printemps, la bibliothèque reste ouverte aux heures habituelles, du 26 février au 1er mars
Fermeture la semaine du 4 mars
Bienvenue sur le catalogue du centre de documentation de la HELHa de Loverval.
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Pour avoir accès aux documents numériques, vous devez vous authentifier avec vos identifiants HELHa
Résultat de la recherche
16 résultat(s) recherche sur le mot-clé 'activities'
Ajouter le résultat dans votre panier Affiner la recherche Générer le flux rss de la recherche
Partager le résultat de cette recherche
Icebreaker activities / Phil Keegan in Modern English Teacher, Volume 22 Number 3 (July 2013)
[article]
Titre : Icebreaker activities Type de document : texte imprimé Auteurs : Phil Keegan Année de publication : 2013 Article en page(s) : p. 23-25 Note générale : A few ideas to break the ice with new groups of learners Langues : Anglais (eng) Catégories : D:didactique
L:langue:anglaisMots-clés : activities classroom
in Modern English Teacher > Volume 22 Number 3 (July 2013) . - p. 23-25[article] Icebreaker activities [texte imprimé] / Phil Keegan . - 2013 . - p. 23-25.
A few ideas to break the ice with new groups of learners
Langues : Anglais (eng)
in Modern English Teacher > Volume 22 Number 3 (July 2013) . - p. 23-25
Catégories : D:didactique
L:langue:anglaisMots-clés : activities classroom Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L003984 802Did MOD 003984 Périodique-emprunt "long" Bibliothèque principale Langues Sorti jusqu'au 20/04/2020 Learner-based teaching / Colin Campbell (1992)
Titre : Learner-based teaching Type de document : texte imprimé Auteurs : Colin Campbell ; Hanna Kryszewska Editeur : Oxford : Oxford University Press Année de publication : 1992 Collection : Resource Books for Teachers Importance : 123 p. Format : 25 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-437163-6 Langues : Anglais (eng) Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books contains over seventy easily adaptable activities which can be used either to supplement a course book or to form the basis of an entire teaching programme. There are activities for learners at all levels, and variations are suggested for different class sizes and lenghts of teaching period. Areas covered include grammar, vocabulary, and examination practice." Note de contenu : Activities :
1. Grammar exercices and drills
2. Vocabulary
3. Integrated skills
4. Writing
5. Translation
6. Games
7. Exam preparation
8. How to think learner-based teaching
Learner-based teaching [texte imprimé] / Colin Campbell ; Hanna Kryszewska . - Oxford : Oxford University Press, 1992 . - 123 p. ; 25 cm. - (Resource Books for Teachers) .
ISBN : 978-0-19-437163-6
Langues : Anglais (eng)
Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books contains over seventy easily adaptable activities which can be used either to supplement a course book or to form the basis of an entire teaching programme. There are activities for learners at all levels, and variations are suggested for different class sizes and lenghts of teaching period. Areas covered include grammar, vocabulary, and examination practice." Note de contenu : Activities :
1. Grammar exercices and drills
2. Vocabulary
3. Integrated skills
4. Writing
5. Translation
6. Games
7. Exam preparation
8. How to think learner-based teaching
Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L004390 802did CAM 11012 Livre Bibliothèque principale Langues Disponible Beginners / Peter Grundy (1994)
Titre : Beginners Type de document : texte imprimé Auteurs : Peter Grundy Editeur : Oxford : Oxford University Press Année de publication : 1994 Collection : Resource Books for Teachers Importance : 149 p. Format : 25 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-437200-8 Langues : Anglais (eng) Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." Beginners [texte imprimé] / Peter Grundy . - Oxford : Oxford University Press, 1994 . - 149 p. ; 25 cm. - (Resource Books for Teachers) .
ISBN : 978-0-19-437200-8
Langues : Anglais (eng)
Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books contains over 100 original, ready-to-use activities for beginners' classes. These include activities for both absolute and 'false' beginners, and for adults and children." Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L004389 802did GRU 13915 Livre Bibliothèque principale Langues Disponible Class readers / Alison Greenwood (1988)
Titre : Class readers Type de document : texte imprimé Auteurs : Alison Greenwood Editeur : Oxford : Oxford University Press Année de publication : 1988 Collection : Resource Books for Teachers Importance : 151 p. Format : 25 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-437103-2 Langues : Anglais (eng) Catégories : E:enseignement:lecture -- étude et enseignement:compréhension à la lecture Mots-clés : activities reading Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books is a comprehensive collection of activities offering practical advice and suggestions on how to exploit class readers to promote language and to develop both perceptive and literary skills. It emphasizes activities which encourage the student's own personal response, whilde facilitating exploration and extension of language. There are activities for individuals, pairs, and groups at all levels and ideas for all stages befoire, during, and after reading." Class readers [texte imprimé] / Alison Greenwood . - Oxford : Oxford University Press, 1988 . - 151 p. ; 25 cm. - (Resource Books for Teachers) .
ISBN : 978-0-19-437103-2
Langues : Anglais (eng)
Catégories : E:enseignement:lecture -- étude et enseignement:compréhension à la lecture Mots-clés : activities reading Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books is a comprehensive collection of activities offering practical advice and suggestions on how to exploit class readers to promote language and to develop both perceptive and literary skills. It emphasizes activities which encourage the student's own personal response, whilde facilitating exploration and extension of language. There are activities for individuals, pairs, and groups at all levels and ideas for all stages befoire, during, and after reading." Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L004345 802did GRE 11427 Livre Bibliothèque principale Langues Disponible Film / Susan Stempleski (2001)
Titre : Film Type de document : texte imprimé Auteurs : Susan Stempleski ; Barry Tomalin Editeur : Oxford : Oxford University Press Année de publication : 2001 Collection : Resource Books for Teachers Importance : 163 p. Format : 25 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-437231-2 Langues : Anglais (eng) Catégories : Arts:art audiovisuel:cinéma Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books provides activities that help teachers to select, structure, and teach their lessons around films, provinding adpatable ideas with popular examples at all levels. There are ideas on how to integrate film into a general course and how to set up film projects, and a glossary of useful terms." Film [texte imprimé] / Susan Stempleski ; Barry Tomalin . - Oxford : Oxford University Press, 2001 . - 163 p. ; 25 cm. - (Resource Books for Teachers) .
ISBN : 978-0-19-437231-2
Langues : Anglais (eng)
Catégories : Arts:art audiovisuel:cinéma Mots-clés : activities Index. décimale : 802did Didactique de l'anglais Résumé : "This books provides activities that help teachers to select, structure, and teach their lessons around films, provinding adpatable ideas with popular examples at all levels. There are ideas on how to integrate film into a general course and how to set up film projects, and a glossary of useful terms." Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité L004392 802did STE 16584 Livre Bibliothèque principale Langues Disponible Find the right word / Simon Mumford in Modern English Teacher, Volume 22 Number 2 (April 2013)
PermalinkEnglish File, Beginner. Student's Book / Christina Latham-Koenig (2014)
PermalinkEnglish for life, Beginner. Multirom / Tom Hutchinson (2012)
PermalinkPermalinkPermalink