Centre de documentation HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Horaires d'ouverture (en période scolaire)
Lundi, Mardi, Mercredi :
8h30 - 12h30 / 13h15 - 17h
jeudi : matin sur RDV / 13h15 - 17h
vendredi : 8h30 - 12h30 / 13h15 - 15h00
Fermé exceptionnellement toute la journée des mardi 3 juin, vendredi 13 juin, lundi 23 juin et la matinée du mardi 1er juillet 2025
Fermé pour l'été 2025 du 14 juillet au 17 août inclus
Bienvenue au Centre de documentation de la HELHa Cardijn Louvain-la-Neuve
Le centre de documentation de la HELHa Cardijn LLN met à disposition de ses lecteurs un fonds documentaire spécialisé dans les domaines pouvant intéresser – de près ou de loin - les (futur·e·s) travailleur·euse·s sociaux·ales : travail social, sociologie, psychologie, droit, santé, économie, pédagogie, immigration, vieillissement, famille, précarité, délinquance, emploi, communication, etc.
[article]
Titre : |
Social work in the digital age Special Issue |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Pluralité d'auteurs |
Année de publication : |
2009 |
Article en page(s) : |
pp. 589-767 |
Note générale : |
Dossier |
Langues : |
Anglais (eng) |
Catégories : |
Cardijn Information-communication # Travail social TS Informatique # Technologies de l'information et de la communication
|
Note de contenu : |
Sommaire
A Tale of Two CAFs: The Impact of the Electronic Common Assessment Framework /An Exemplary Scheme? An Evaluation of the Integrated Children's System / Client Satisfaction and Outcome Comparisons of Online and Face-to-Face Counselling Methods / Ageing and Technology: A Review of the Research Literature / The Informatization of Welfare: Older People and the Role of Digital Services / Attitudes of Family and Professional Care-Givers towards the Use of GPS for Tracking Patients with Dementia: An Exploratory Study / Knowledge Management in Social Work: Types and Processes of Knowledge Sharing in Social Service Organizations / Practitioner Networks: Professional Learning in the Twenty-First Century / The Role of Virtual Communities of Practice in Supporting Collaborative Learning among Social Workers / Social Work and the Changing Face of the Digital Divide / Tackling the Digital Divide |
Permalink : |
http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=14312 |
in The british journal of social work > 4, vol. 39 (June 2009) . - pp. 589-767
[article] Social work in the digital age Special Issue [texte imprimé] / Pluralité d'auteurs . - 2009 . - pp. 589-767. Dossier Langues : Anglais ( eng) in The british journal of social work > 4, vol. 39 (June 2009) . - pp. 589-767
Catégories : |
Cardijn Information-communication # Travail social TS Informatique # Technologies de l'information et de la communication
|
Note de contenu : |
Sommaire
A Tale of Two CAFs: The Impact of the Electronic Common Assessment Framework /An Exemplary Scheme? An Evaluation of the Integrated Children's System / Client Satisfaction and Outcome Comparisons of Online and Face-to-Face Counselling Methods / Ageing and Technology: A Review of the Research Literature / The Informatization of Welfare: Older People and the Role of Digital Services / Attitudes of Family and Professional Care-Givers towards the Use of GPS for Tracking Patients with Dementia: An Exploratory Study / Knowledge Management in Social Work: Types and Processes of Knowledge Sharing in Social Service Organizations / Practitioner Networks: Professional Learning in the Twenty-First Century / The Role of Virtual Communities of Practice in Supporting Collaborative Learning among Social Workers / Social Work and the Changing Face of the Digital Divide / Tackling the Digital Divide |
Permalink : |
http://cdocs.helha.be/pmblln/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=14312 |
|
Exemplaires (1)
|
PER BJS 39/4 (2009) | Périodique | Centre de documentation HELHa Cardijn LLN | Réserve Périodiques | Disponible |